SınıfıN En Sempatiği..?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Sınıfın En Sempatik Kızı Kim..?

0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
60% 60% 
[ 3 ]
40% 40% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
 
Toplam Oylar : 5

SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  oOoYiqitoOo Bir Perş. Ekim 29, 2009 5:42 pm

Evet arkadaşLar..Sizce SınıfıN en sempatiK kızı kiM..?..Bence davranış vs.'LeriyLe dikkat çeken yaNi sınıfın en sempatiği Cennet..Sizin yorumlarınızıda aLalım x)

oOoYiqitoOo
Admin

Mesaj Sayısı : 207
Kayıt tarihi : 29/10/09
Nerden : Tekirdağ/KapaKLı..

Kullanıcı profilini gör http://sanayiciler6a.marocs.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  HichiqokunC Bir Perş. Ekim 29, 2009 5:48 pm

ayh uTandm şimdii Embarassed ßnce arzu çhoq tatLı matrak vs. ne deLiLiq ararsan onDa war waLLa yerm onuu ... Very Happy

HichiqokunC

Mesaj Sayısı : 56
Kayıt tarihi : 29/10/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  oOoYiqitoOo Bir Perş. Ekim 29, 2009 5:52 pm

aRzu çok deLi yha..! Very Happy

oOoYiqitoOo
Admin

Mesaj Sayısı : 207
Kayıt tarihi : 29/10/09
Nerden : Tekirdağ/KapaKLı..

Kullanıcı profilini gör http://sanayiciler6a.marocs.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Sahipsiz Saltanat ! Bir Çarş. Kas. 04, 2009 7:21 pm

Cennet en sempatik sensin sonra gaye sonra ece öle gidio ::Smile

Sahipsiz Saltanat !

Mesaj Sayısı : 264
Kayıt tarihi : 04/11/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

lan

Mesaj  @rzuh@n Bir Cuma Kas. 06, 2009 10:46 am

lan bu forumda küfür etmek yoq galiba lan sınıfın en sempatiq i dio ve siz beni diosunuz bende küfür bol lan ne sempatiqi ama saqolun böçk...

@rzuh@n

Mesaj Sayısı : 74
Kayıt tarihi : 06/11/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Sahipsiz Saltanat ! Bir Cuma Kas. 06, 2009 11:09 am

arzuhan sende küfür bol ama FORUM da YASAK.Ne kadar küfür bilirsen bil küfür edemezsin.Ve lütfen LAN gibi kaba sözler kullanmmaya dikkat edelim !
***
En sempatiq cennet tartışmasızzzzxzzz ! lol!

Sahipsiz Saltanat !

Mesaj Sayısı : 264
Kayıt tarihi : 04/11/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Alice Bir C.tesi Kas. 07, 2009 12:39 am

arkadaşlar birviirimize yardımcı olalım.yani biz sınıf arkadaşıyız.hem yardımlaşmak sevaptır.ya bak gülmeyin ama.SEMPATİK NE DEMEK?

Alice

Mesaj Sayısı : 203
Kayıt tarihi : 05/11/09
Yaş : 20
Nerden : sanane nerden

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  oOoYiqitoOo Bir C.tesi Kas. 07, 2009 9:30 am

Sempatik genellikle kızlarda olur.Sempatizm..Dikkat çeken..Davranışları karşı cinsiN hoşuna qiden gibi bir şey..SanırıM sınıfımızın en sempatiğide cenneT Razz lol!

oOoYiqitoOo
Admin

Mesaj Sayısı : 207
Kayıt tarihi : 29/10/09
Nerden : Tekirdağ/KapaKLı..

Kullanıcı profilini gör http://sanayiciler6a.marocs.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Alice Bir C.tesi Kas. 07, 2009 11:21 pm

tmm oy verdim bilin bakalım kim?????

Alice

Mesaj Sayısı : 203
Kayıt tarihi : 05/11/09
Yaş : 20
Nerden : sanane nerden

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Sahipsiz Saltanat ! Bir Paz Kas. 08, 2009 9:05 am

Ar<u kesin...

Sahipsiz Saltanat !

Mesaj Sayısı : 264
Kayıt tarihi : 04/11/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Alice Bir Paz Kas. 08, 2009 6:26 pm

cvplara bakmadan söle

Alice

Mesaj Sayısı : 203
Kayıt tarihi : 05/11/09
Yaş : 20
Nerden : sanane nerden

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  HichiqokunC Bir Ptsi Kas. 16, 2009 11:25 pm

waLLa sn arzu ma kıYamam ..ßn ona oy werdm aha şinci eşiTiz...xD

HichiqokunC

Mesaj Sayısı : 56
Kayıt tarihi : 29/10/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  @rzuh@n Bir Ptsi Kas. 23, 2009 11:43 pm

tmm fatih LAN gbi kaba sözler etmem ama napıyım genlerimde var Very Happy haa bu arada sağolun sempatik değilim ama olmaya gayret edicem Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile cheers cheers geek

@rzuh@n

Mesaj Sayısı : 74
Kayıt tarihi : 06/11/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: SınıfıN En Sempatiği..?

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz